Dag 25: Monterey

7 september 2015 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vandaag staat alles in het teken van in de rij staan.. Als we bij de autohuurmaatschappij aankomen staat er een rij van hier naar Tokyo. Gelukkig staan er ook selfservice machines, ik had gelukkig al via internet ingecheckt, dus na 45 minuten rijden we weg. We rijden eerst nog langs Golden Gate Bridge, op het punt waar we met de hop on hop off bus kwamen zag je de brug niet helemaal. Het is vandaag Labour Day dus we rijden al snel stapvoets. We willen vandaag over de highway 1 rijden (weg langs de kust) en we zijn dus niet de enige. Voordeel is dat we stapvoets langs het mooie uitzicht rijden, wat een mooie route! We stappen een paar keer uit om foto’s te maken. We komen om 16.30 uur aan in Monterey. Aan de overkant van het hotel is een heel groot winkelcentrum en we hebben de tip gekregen van de receptioniste voor een restaurant. Een erg gezellig tentje met super lekker eten en het lekkerste toetje tot nu toe vind Martijn.