Dag 33: New York

15 september 2015 - New York, New York, Verenigde Staten

We gaan met de metro naar de South Ferry, we varen met de Ferry naar Staten Island en onderweg zie je de skyline van Manhattan en het vrijheidsbeeld. Het is een gewoonte geworden als we in New York zijn dat we pizza halen en deze bij Ton en Loes Franken in Brooklyn opeten. Om 16.00 uur gaan we met de metro richting Brooklyn bridge. We lopen over de brug naar Brooklyn. Onder de brug is de pizzeria Grimaldi’s, dit is de oudste pizzeria van Brooklyn. Vanaf de pizzeria is het nog 5 minuten lopen naar de woontoren van Ton en Loes, we komen netjes op de afgesproken tijd aan met pizza. Over de eerder gesproken space mountain van Martijn gesproken de lift in de woontoren is ook vergelijkbaar, als deze lift naar beneden gaat zit je maag bovenin ;-). Ton en Loes wonen op de 26e verdieping dus we genieten weer van het uitzicht! Vanavond is er een mooie zonsondergang dus Martijn loopt met Ton nog naar het dak voor foto’s. We smullen van de pizza en Loes heeft nog lekker een lekker toetje. Om 21.00 uur nemen we afscheid en gaan we weer met de metro naar het hotel.

1. Yvonne:
    16 september 2015
    Wat een leuke foto's met David en Sofie, en ook de rest v Patterson en N.Y. Ik krijg heimwee, kriebels, zou het zo graag nog een keer willen zien....wat heerlijk dat jullie daar zo van kunnen genieten.
    Nog fijne dgn,goede reis terug en tot gauw dan,Yvon
  2. Letty:
    16 september 2015
    We hebben genoten van jullie reis verhalen. Geniet van jullie laatste uurtjes in New York.
    Groetjes uit warm Vinsobres in France.