Dag 30: van LA naar NY

12 september 2015 - New York, New York, Verenigde Staten

We moeten om 11 uur op het vliegveld zijn en we moeten nog onze auto inleveren en 2 uur rijden, dus we zitten om 8.15 uur in de auto. Het is bewolkt en benauwd vandaag. Het verloopt allemaal erg soepeltjes dus om 11.00 uur zijn we de douane door. 13.00 uur vertrekt het vliegtuig naar New York. We hebben deze keer ook onze eigen schermpjes dus dat is fijn, vlucht duurt 5,5 uur en met de 11 uur als laatste vlucht is deze zo voorbij. We hadden nogal turbulentie, ik weet dat het een comfortprobleem is maar ik zit toch niet lekker. We gaan 3 uur vooruit in de tijd dus we komen 21.30 uur aan op JFK. Erg leuk om NY van boven te zien met alle lichtjes. Omdat we al in Amerika waren lopen we zo door en staan we 22.00 met onze koffers buiten. Zo de rij in voor de taxi's, na 30 minuten rijden we naar ons hotel. We zitten in The New Yorker op de 21e verdieping (van de 40).

1. Angélique de Vogel:
    15 september 2015
    Voor een binnenlands vluchtje draai jij je hand niet meer om!! Jullie zijn echte wereldreizigers geworden, have fun in the Big Apple!!