Dag 29: Santa Barbara

11 september 2015 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Vandaag weer een heerlijk dagje bij het zwembad. Vanmorgen lekker rustig aan gedaan, daarna naar het zwembad. In de middag de koffers gereorganiseerd want we gaan morgen in het vliegtuig naar New York. Vanavond nog gezellig in de hoofdstraat van Santa Barbara gelopen, Martijn is gaan neuzen in een 2e hands cd winkel en ik heb ondertussen een pedicure de luxe (+voetmassage) gehad, dit was echt super! Het begint nu echt op te schieten, we beseften ons vanmiddag dat we volgende week al weer thuis zijn. De afgelopen 4 weken waren echt top!

1. Ingrid:
    12 september 2015
    Hallo vakantievierders,
    Ja, wat gaat de tijd snel he! Maar jullie hebben genoten, zo te zien/lezen. Nu nog een paar mooie dagen in NY. Geniet ervan en alvast een goeie reis terug. Tot gauw.
    Liefs, Tim en Ingrid
  2. Letty:
    13 september 2015
    Vanmorgen las ik je smsje dat jullie goed zijn aangekomen in NY. Ja wat je schrijft volgende week ben je weer thuis. Haha wij ook na 3 weken. Geniet van jullie laatste week. Liefs uit Vinsobres.