Dag 31: New York

13 september 2015 - New York, New York, Verenigde Staten

Martijn gaat vanmorgen even alleen op pad, hij loopt via Times Square naar Central Park. Hij komt onderweg nog een filmcrew tegen voor een nieuwe film van Ghost Busters. Einde van de middag kopen we metrokaarten en rijden we richting Little Italy, het duurt even voordat we er zijn want door werkzaamheden in het weekend vallen er metrolijnen uit. Amerikanen zijn meestal best duidelijk met dit soort dingen maar hier was geen touw aan vast te knopen. Maar goed we zijn op de bestemming aangekomen. In Spring Street eten we bij Lombardi’s, de oudste pizzeria van Manhattan. Daarna halen we aan de overkant een toetje, je kan daar een soort van rijst toetje halen in allemaal verschillende smaken, het is er altijd erg druk. Op de terugweg komen we langs een Levi store en daar heb ik spijkerbroeken gekocht. We mogen 23 kilo meenemen en daar zaten we al op richting NY dus we moeten nog even bedenken hoe we dat gaan doen ;-).

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl